dimarts, 21 de setembre del 2010

PRESENTACIÓ

Em dic Ainhoa i sóc una alumna de 4t d'ESO. Sóc una persona que sempre esta disposada a ajudar els altres i que vol el millor per els qui l'envolten. Una de les meves metes es poder arribar algun dia a dedicar-me a la medicina, fer-me pediatra i poder treballar del que m'agrada encara que em costi molt d'esforç. Aquest bloc esta creat principalment per l'optativa d'informatica, per aprendre. Peró per a mi va més enllà. En aquest bloc quedaran els ultims treballs que farem en aquesta escola, hi quedaran més records, després de 14 anys junts en aquesta escola, de relacionarte amb uns menys que amb altres tots som companys i de tots tinc un record per molt petit que sigui. Esero que us agradi el meu bloc!

28 comentaris:

  1. Jainy!!!!!!!!!
    me gusta mucho tu blog, el color del fondo es muy vivo, i la foto es chulisima, la del año pasado que tiempos aquellos, haciendo eso del Andrade!
    anda un besito, i a estudiar molt!

    ResponElimina
  2. ainhoa magrada molt el teu bloc , sobretot perque surtu i0 a la f0t0:$
    un petó guapa

    ResponElimina
  3. Ainhooooaa!!!
    molt xulo el teu bloc
    té molts colors
    un petó

    ResponElimina
  4. n0 et p0sis malalta tu filla:)
    un petó guapa.

    ResponElimina
  5. ami tanbé magrada la teva:)

    ResponElimina
  6. escolta nena qui diu que surts malament?
    jajaj
    un petó guapa

    ResponElimina
  7. Hola Ainhoa!!!
    El teu blog és un dels que més m'agrada; les fotos i el color del fons li dona molta alegria.

    Molts petons guapa!!!

    ResponElimina
  8. por que fotos se supone que me vas a matar? jaja
    t'astimu tati :)

    ResponElimina
  9. AINHOAA!
    guaapaa meentaaa tu blog es molt viu! :)
    un pettoooo!
    t'estiimuuuu precioosaa! (L)

    ResponElimina
  10. Hola Ainhoa, a mi també m'agrada la teva foto, es molt graciosa!

    ResponElimina
  11. ¬¬ pos yo a ti no testimo reeeeeees
    es broma i lo saves bueno no es broma dewwww ainhoaaaaa :):):):):)

    ResponElimina
  12. COPIONA:)
    magrada el teu fons jajaja
    TEQUIERRO!

    ResponElimina
  13. K ES BROMA SI T'ESTIMO MOOOOOOOOOOLT!!!!!! :):):):)

    ResponElimina
  14. Ainhoaa!
    Fuaa tinc molts records amb tu de petites! t'enrecordes en el aerobic? jaja

    Petonetss!

    ResponElimina
  15. ainh000aa:)
    un petó maca!

    ResponElimina
  16. graciias uapisimaaAh
    jajaja
    nah ke tu bloc tmbn me mola
    bss

    ResponElimina